N800

Gyakorlati tapasztalatok a Nokia N8X0-as szuperkütyüjével

Címkék

blog (1) canola (1) center (1) diéta (1) e51 (1) étel (1) étterem (1) finom (1) firmware (3) gasztro (1) geocaching (1) gizmo (1) gyorskaja (1) im (1) kaja (1) konverter (1) linkek (1) maemo (2) maemo mapper (1) média (1) minimo (1) mobil iroda (1) mozilla (1) n800 (2) n800 utód (2) n810 (3) n810 wimax (1) navicore (2) navigáció (3) opera 8 (1) orb (1) os2008 (1) palm (1) quake (1) skype (1) tippek és trükkök (2) ukmp (1) usb host (1) vásárlás (1) video (1) wifi (1) Címkefelhő

Wifi kínok...

2008.02.12. 21:17 ebikeshop.hu

Két napja nem tudtam az otthoni hálózatomhoz kapcsolódni. Gőzöm nem volt, miért nem működik; a korábban beállított wlanos access ponthoz való csatlakozásnál hálózati hibát írt ki. MINDENT kipróbáltam az újra flasheléstől a ráolvasásig... Ha legalább valami bővebb hibaüzenetet adott volna, amin el lehetett volna indulni...

Pár perce rájöttem, hogy Connectivity Settings/Connection Setup/Advanced/Other fülén ki kell kapcsolnom az energiatakarékos módot, és akkor működik. Komolyan vért izzadtam, és lelki szemeim előtt már felrémlett a magyarországi garanciális javítás lehetetlen küldetésének kudarca után a szegény kis tablet vasalt csizma általi megtaposásának baljós képe!

Ezennel csókoltatom a Nokia mérnökeit!!! (Mentségükre legyen mondva, hogy a faq-ban szerepel ez az eshetőség, csak én vagyok olyan béna, hogy ezt utólag olvasom el.) 

Szólj hozzá!

Címkék: wifi

A bejegyzés trackback címe:

https://n800.blog.hu/api/trackback/id/tr1336865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása