N800

Gyakorlati tapasztalatok a Nokia N8X0-as szuperkütyüjével

Címkék

blog (1) canola (1) center (1) diéta (1) e51 (1) étel (1) étterem (1) finom (1) firmware (3) gasztro (1) geocaching (1) gizmo (1) gyorskaja (1) im (1) kaja (1) konverter (1) linkek (1) maemo (2) maemo mapper (1) média (1) minimo (1) mobil iroda (1) mozilla (1) n800 (2) n800 utód (2) n810 (3) n810 wimax (1) navicore (2) navigáció (3) opera 8 (1) orb (1) os2008 (1) palm (1) quake (1) skype (1) tippek és trükkök (2) ukmp (1) usb host (1) vásárlás (1) video (1) wifi (1) Címkefelhő

Beszerzés

2007.06.14. 21:58 ebikeshop.hu

Na és mit csináljunk, ha a csúnya, nagy multi úgy dönt, hogy Magyarország nem piac egy ilyen eszköznek, és nem forgalmazza azt nálunk? Kérem, az internet világában ma már ez  nem probléma. A szürke import rizikós, de járható út.

Az ebay-en kívül német árkereső oldalakat szoktam használni gondolván így spórolok a szállítási költségen. Az egyik kedvencem az idealo. A megjelent találatok közül ki kell válogatni, hogy kinél van készleten, meg kell nézni, hogy hajlandóak-e Magyarországra szállítani (egy unióban vagyunk, vagy nem???), és nem utolsó sorban mennyiért teszik ezt. Elárulom, hogy nem a legkedvezőbb ajánlatot tevő bolt jön ki ténylegesen a legolcsóbbnak. Az általam választott bolt egy akciós kód alapján annyi kedvezményt adott, hogy kijött belőle a fuvardíj.

Innen már megrendelés következik csak, aztán várakozás. Persze a pénzt előre kell utalni (3 munkanap), aztán már csak várni kell a drága jó DHL-re (6 munkanap). Menet közben lehet nézegetni a fuvaros track&trace oldalát, ami sajnos az én esetemben már csak akkor mutatta a helyzetet, amikor már átvettem a csomagot.

7 komment

Címkék: vásárlás n800

A bejegyzés trackback címe:

https://n800.blog.hu/api/trackback/id/tr298875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phanatic · http://phanatic.hu 2007.07.24. 20:38:38

Esetleg titok, hogy honnan rendelted? Szeretnék én is egy ilyen "kütyüt", és hasonló cipőben járok... (Osztrák oldalakat nézegettem egyelőre, de semmi meggyőzőt nem találtam.)

pcsabi · http://csaladinyaralas.blogspot.com 2007.07.24. 21:50:34

Botrányos, hogy Magyarországon nem lehet kapni. Az Nokia 770 esetében a Nokia még ígérte, hogy itt is lehet majd kapni...

ebikeshop.hu 2007.07.24. 22:22:36

Nem titok, csak aztán nehogy tiltott reklámozásért jelentsenek fel...

Itt egy árösszehasonlító:

www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/640717_-n800-nokia.html

Én a Cyberporttól rendeltem, a szálítással így jöttem ki a legjobban. (És persze szállítanak Magyarországra. Ez sem egy utolsó szempont...)
www.cyberport.de/item/7258/1027/0/84537/Nokia_N800_Internet_Tablet_PC_BT_IrDA_USB_SD_microSD_miniSD_MMC_MMC-RS.html?APID=6

Az Amazon.com-on $328 (igen dollár!!!) volt a legjobb ár eddig (szállítás nélkül), amit láttam.

phanatic · http://szilveszterfarkas.com/ 2007.07.24. 22:54:55

köszi, én egy másikat néztem ki, ahol paypallel is lehet fizetni :)

www.handyattacke.de/pda-notebooks/nokia-n800-internet-tablet.htm

amazon szép és jó dolog, de nem szállítják az n800-at mo-ra (különben már rég lenne ilyen masinám).

ebikeshop.hu 2007.07.24. 23:49:40

Majd meselj, ha megvan...

phanatic · http://szilveszterfarkas.com/ 2007.07.26. 18:28:32

Maradtam a cyberportnál inkább, ha már neked (is) jó tapasztalatod volt velük kapcsolatban... Pénz átutalva, most várok :)

Speaker 2008.10.28. 16:33:59

hello!

énis szeretnék beszerezni egy ilyen kis készüléket , de nem feltétlenül külföldről. körülnéztem idehaza is , de nemnagyon találtam , vagy csak nagyon drágán pár internetes boltba. ha tudtok olyan helyet , ahol tudnék olcsón , vagy segítenétek egy külföldi vásárlásban , azt megköszönném.
süti beállítások módosítása