N800

Gyakorlati tapasztalatok a Nokia N8X0-as szuperkütyüjével

Címkék

blog (1) canola (1) center (1) diéta (1) e51 (1) étel (1) étterem (1) finom (1) firmware (3) gasztro (1) geocaching (1) gizmo (1) gyorskaja (1) im (1) kaja (1) konverter (1) linkek (1) maemo (2) maemo mapper (1) média (1) minimo (1) mobil iroda (1) mozilla (1) n800 (2) n800 utód (2) n810 (3) n810 wimax (1) navicore (2) navigáció (3) opera 8 (1) orb (1) os2008 (1) palm (1) quake (1) skype (1) tippek és trükkök (2) ukmp (1) usb host (1) vásárlás (1) video (1) wifi (1) Címkefelhő

N810 - az első hét tapasztalatai

2008.02.19. 20:04 ebikeshop.hu

Eltelt az első hét. A kezdeti lelkesedés kissé alábbhagyott, de még nem adtam fel teljesen a dolgot. Kezdjük a gép erős oldalával:

+ Processzor és az OS2008

Érezhetően gyorsabb lett a gép, ezt főként a párhuzamos feladatok futtatásánál látom. A processzor órajele is segíthet, de az operációs rendszer is gyorsabb szerintem.

+ Méretek

Sokkal kisebbnek tűnik, mint az N800. Vissza kellett néznem a méreteket, de csak tényleg pár milliméter eltérés van közöttük.

+ Kijelző

Fényességre sokkal jobb, és napfényben is jobban olvasható.

+ LED

A bal felső sarokban van egy többszínű led. Valakinek csiricsáré, nekem bejött...

- GPS és navigáció

Na erről külön, mert felhúztam magam rajta...

- Billentyűzet

Ha rendszeresen angolul vagy bármely más támogatott nyelven írsz a hardver billentyűzettel, akkor azt mondhatjuk, hogy jól teszi a dolgát. Persze a Háború és békét felejtsd el, de azért rövidebb szövegekkel jól boldogul. Az ékezetek kezelése viszont katasztrófális. Az "á" betű előcsalogatásához nyomva kell tartanom a Chr gombot (ránézésre 8mm, bár lehet hogy tévedek) és addig kell nyomogatni az "a" gombot, amíg a megfelelő ékezetes karakter elő nem jön. Ez lehet második, harmadik a sorban. Szívás. A mobilom T9-es szótárral felfegyverzett számbillentyűzetén gyorsabb vagyok. A másik a billenytűzet lenyomása és a karakter megjelenése közötti idő (bár ezt biztos be lehet valahogy állítani). Nekem nagyon lassu. Vagy én vagyok nagyon gyors. Minden relatív...

 

2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://n800.blog.hu/api/trackback/id/tr58346158

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Download site 2019.06.09. 15:18:49

communism lesson plan - Tingling in calf and foot adderall

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szucsati 2008.02.20. 00:18:41

De rég jártam erre, nem is láttam, hogy megvan már az n810-ed. Az én N800-am el van kényesztetve, megvan már a tok, kijelzővédő, 4+1GB SD kártya, GPS vevő + teljes EU licensz, meg iGO BT billentyűzet :).

Látom, a navigációval elégedetlen vagy. Hát ezzel én is igazából... Abban reménykedtem, hogy ha megjelnik az OS2008, meg a Nokia Maps, akkor ugyan olyan részletes lesz a Mo térkép, mint ami a Wayfinder.com-on van mintának. De nem.. maradt a régi. A kérdésemre elmondták, hogy az egy másik térkép, nem az kerül az eszközökre. (De hogy akkor miért van kint??) Azt meg nem tudják, hogy mikor lesz frissítés. Nokia Magyarország szintén nem tudja.
Idegesít, hogy a Szabadság híd alatt jobbra, az Astoriánál meg balra akar vezényelni, meg hogy nem ismeri a fizetős utakat.

Azt meg nem tudom, hogy a Wayfinder Maps 2.0 beta kijön-e N8x0 eszközökre...

zorro 2008.02.22. 12:27:34

Hát, nemtudom, de akkor minek is az n810 ? főleg ha már van vkinek n800, semmi extra egy rakás pénzért. Csak megszállottaknak.
Én tuti nem cserélem le a 800-ast, ahhoz nagyon sok plusz kellene.
ja, OS2008 az plusz ?? n800-as is viszi, ugyanaz a proci is. Fényesebb a kijelző? Eddig nem volt gondom vele. Ez a led az lényegtelen, a billentyű szerintem nem olyan nagy plusz, a GPs-t meg magad is lehúzod.
Akkor mire a plusz 30-40ezer ??

Várjunk inkább az n900-ra, a célnak a 800-as tökéletesen megfelel.
süti beállítások módosítása